Recent Posts

    לינוי אשרם / תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב Youtube / המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, זכתה הערב (שלישי) אשרם זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט בפזארו בשנת 2017, ובשנה שעברה בתחרות שהתקיימה בסופיה זכתבה אשרם במדליית כסף בתרגיל החישוק ובארד בתרגיל הסרט.

    לינוי אשרם / תר×'יל ×"×›×"ור של לינוי אשרם ×'אליפות אירופ×" ×'קיי×' ×'ו זכת×" ×'מ×"ליית ×"×–×"×' Youtube / המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, זכתה הערב (שלישי) אשרם זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט בפזארו בשנת 2017, ובשנה שעברה בתחרות שהתקיימה בסופיה זכתבה אשרם במדליית כסף בתרגיל החישוק ובארד בתרגיל הסרט.. לינוי אשרם מכל זווית אפשרית: ההרגשה עצומה, אני הכי מאושרת בעולם. היא החלה להתאמן בהתעמלות אמנותית בגיל 7. בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש־11 שנות האימונים החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

    לינוי אשרם סגנית אלופת העולם בהתעלמות אומנותית ובחורה המקסימה ויפהפיה בפרסומת של בנק הפועלים bank hapoalim לעסקים קטנים בחנות אג'יסאי. לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. Born may 13, 1999) is an israeli individual rhythmic gymnast. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

    ×
    ×"×—×™×™×" של שנ×" ×–×" ישנ×" ×"כל לינוי אשרם מתאמנת לטוקיו כר×'יל אך חוששת ל×'רוע מכל ענפים נוספים ×"ארץ from img.haarets.co.il
    אשרם זכתה לניקוד של 23.400, שהציב אותה במקום השני. באליפות העולם בהתעמלות אומנותית לשנת 2018, שנערכה בעיר סופיה שבבולגריה, הוּכְתְרָה המתעמלת האומנותית הישראלית לינוי אשרם בתואר סגנית אלופת העולם. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. Born may 13, 1999) is an israeli individual rhythmic gymnast. על ההישג הגיב שר התרבות והספורט חילי טרופר: הן מגיעות מערים שכנות, יש המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל.

    Born may 13, 1999) is an israeli individual rhythmic gymnast.

    ההרגשה עצומה, אני הכי מאושרת בעולם. אמש, הושלם הזינוק המטאורי שלה לצמרת העולמית עם זכייה במדליית ארד היסטורית לישראל בהתעמלות. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. לינוי אשרם היא מתעמלת אומנותית מהמצליחות שהיו ביותר בישראל. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. אף פעם לא הייתי הכי טובה בחוג. היא החלה להתאמן בהתעמלות אמנותית בגיל 7. אשרם וחברותיה לנבחרת היו אמורות להתחיל את 2020 בבניית התרגילים לאט־לאט, ואז להעלות את רמת הקושי, לשפר את הכוריאוגרפיה ולהתאים את התרגילים לשינויים בחוקה. לינוי אשרם מכל זווית אפשרית: לינוי אשרם סגנית אלופת העולם בהתעלמות אומנותית ובחורה המקסימה ויפהפיה בפרסומת של בנק הפועלים bank hapoalim לעסקים קטנים בחנות אג'יסאי.

    כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. לינוי אשרם היא מתעמלת אומנותית מהמצליחות שהיו ביותר בישראל. אשרם זכתה לניקוד של 23.400, שהציב אותה במקום השני. המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, השיגה היום (שלישי) מדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בבאקו. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד.

    אלופ×
    אלופ×" לינוי אשרם זכת×" ×'מ×"לי×" שלישית סרו×'ים from www.srugim.co.il
    לינוי אשרם היא מתעמלת אומנותית מהמצליחות שהיו ביותר בישראל. אף פעם לא הייתי הכי טובה בחוג. לינוי אשרם מכל זווית אפשרית: על ההישג הגיב שר התרבות והספורט חילי טרופר: המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, השיגה היום (שלישי) מדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בבאקו. היא החלה להתאמן בהתעמלות אמנותית בגיל 7. איך בונים את אחת המתעמלות האמנותיות הטובות בעולם? אשרם זכתה לניקוד של 23.400, שהציב אותה במקום השני.

    הן מגיעות מערים שכנות, יש המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח.

    אף פעם לא הייתי הכי טובה בחוג. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, השיגה היום (שלישי) מדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בבאקו. אשרם וחברותיה לנבחרת היו אמורות להתחיל את 2020 בבניית התרגילים לאט־לאט, ואז להעלות את רמת הקושי, לשפר את הכוריאוגרפיה ולהתאים את התרגילים לשינויים בחוקה. הן מגיעות מערים שכנות, יש המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח. לינוי אשרם מכל זווית אפשרית: לינוי אשרם היא מתעמלת אומנותית מהמצליחות שהיו ביותר בישראל. אמש, הושלם הזינוק המטאורי שלה לצמרת העולמית עם זכייה במדליית ארד היסטורית לישראל בהתעמלות. לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. איך בונים את אחת המתעמלות האמנותיות הטובות בעולם? זה היה רגע מורט עצבים עבור לינוי אשרם. על ההישג הגיב שר התרבות והספורט חילי טרופר:

    הן מגיעות מערים שכנות, יש המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה. ההרגשה עצומה, אני הכי מאושרת בעולם. זה היה רגע מורט עצבים עבור לינוי אשרם.

    עו×
    עו×" ×"יש×' ×"יסטורי ללינוי אשרם ערים from www.arimnews.co.il
    זה היה רגע מורט עצבים עבור לינוי אשרם. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. כשהייתי קטנה המאמנות שלי לא באמת חשבו שאגיע היום, לפני 20 שנים, נולדה לינוי אשרם, מתעמלת אמנותית ישראלית. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה. היא החלה להתאמן בהתעמלות אמנותית בגיל 7. הצהרת והסדרי נגישות קטלוגים ומידע טכני תקנון מבצע מתנות למנעולנים הבלוג צור קשר לינוי אשרם חברי הנהלה שמואל דונרשטיין גלריית פרויקטיים. אף פעם לא הייתי הכי טובה בחוג.

    לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע.

    אמש, הושלם הזינוק המטאורי שלה לצמרת העולמית עם זכייה במדליית ארד היסטורית לישראל בהתעמלות. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. איך בונים את אחת המתעמלות האמנותיות הטובות בעולם? ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אשרם וחברותיה לנבחרת היו אמורות להתחיל את 2020 בבניית התרגילים לאט־לאט, ואז להעלות את רמת הקושי, לשפר את הכוריאוגרפיה ולהתאים את התרגילים לשינויים בחוקה. על ההישג הגיב שר התרבות והספורט חילי טרופר: מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה. זה היה רגע מורט עצבים עבור לינוי אשרם. כשהייתי קטנה המאמנות שלי לא באמת חשבו שאגיע היום, לפני 20 שנים, נולדה לינוי אשרם, מתעמלת אמנותית ישראלית. המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, זכתה הערב (שלישי) אשרם זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט בפזארו בשנת 2017, ובשנה שעברה בתחרות שהתקיימה בסופיה זכתבה אשרם במדליית כסף בתרגיל החישוק ובארד בתרגיל הסרט.

    Belum ada Komentar untuk "לינוי אשרם / תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב Youtube / המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, זכתה הערב (שלישי) אשרם זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט בפזארו בשנת 2017, ובשנה שעברה בתחרות שהתקיימה בסופיה זכתבה אשרם במדליית כסף בתרגיל החישוק ובארד בתרגיל הסרט."

    Posting Komentar

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close